Nyheder
Alt nyt fra svømmeverdenen ...
Aktiviteter
Nationale og internationale stævner og konkurrencer ...
Videoarkiv
Se SvømmeSports videoer her ...
Nyhedsarkiv
Alle SvømmeSports nyheder fremgår her ...
21-07-2019 07:40:00
 
20-07-2019 09:40:00
 
19-07-2019 14:15:00
 

Velkommen til SvømmeSport

SvømmeSport er sat i søen med det formål at kunne tilbyde alle, der interesserer sig for elitesvømning, åbent vand-svømning, eliteudspring og konkurrencelivredning, mulighed for at følge med i de væsentligste nyheder på området – et og samme sted.
 

Hvad synes du om sitet?

SvømmeSports hjemmeside ejes og driftes af Dansk Svømmeunion. Kommentarer til sitet er altid velkomne. Send dine kommentarer til journalister@svoem.dk

 Kommende aktiviteter

EM-junior i Kazan

 

 

Tekst
Tekst


Medie: Dansker med verdensrekorden: - Det er ikke ude med mig


27-11-2017 19:40:00:
Af: Laura Rosenkvist Schultz

I et interview med TV2 Sport fortæller Rikke Møller Pedersen om World Cup turen, der gav hende troen på sig selv og fremtiden tilbage. 


I et længere interview med TV2 Sport fortæller Rikke Møller Pedersen om sin deltagelse ved World Cup i år. Ture, der har givet hende styrket selvtillid og givet hende troen på, at fremtiden vil bringe noget godt. 

 

For bryst-svømmeren gælder det ikke længere bare om, at hun SKAL præstere, men at hun rent faktisk går ud og får noget med sig videre fra stævnerne og nyder at konkurrere. 

 

Du kan læse hele interviewet med hende på TV2 Sports hjemmeside

 

 



 

Se de seneste nyheder

21-07-2019 07:40:00

Verdensmesterskaberne på langbane er skudt i gang for Danmark med deltagelse af tre individuelle svømmere og en holdkap i det første indledende afsnit.

 
20-07-2019 09:40:00

I morgen indledes European Youth Olympic Festival (EYOF) i Baku og her deltager to danske svømmere.

 
19-07-2019 14:15:00

Med Verdensmesterskaberne lige om hjørnet er der gerne stort fokus på verdensrekorder, for hvordan sættes sådan en egentligt? 

 
19-07-2019 09:25:00

Følg med når de danske svømmere kæmper for de røde og hvide farver ved VM i Gwangju den 21. til den 28. juli.

 
15-07-2019 18:00:00

Danmarksmesterskaberne på langbane 2019 bød på flere dage med spændende svømning og tætte opgør i et flot set-up i Helsingør Svømmehal.