Nyheder
Alt nyt fra svømmeverdenen ...
Aktiviteter
Nationale og internationale stævner og konkurrencer ...
Videoarkiv
Se SvømmeSports videoer her ...
Nyhedsarkiv
Alle SvømmeSports nyheder fremgår her ...
20-07-2019 09:40:00
 
19-07-2019 14:15:00
 
 

Velkommen til SvømmeSport

SvømmeSport er sat i søen med det formål at kunne tilbyde alle, der interesserer sig for elitesvømning, åbent vand-svømning, eliteudspring og konkurrencelivredning, mulighed for at følge med i de væsentligste nyheder på området – et og samme sted.
 

Hvad synes du om sitet?

SvømmeSports hjemmeside ejes og driftes af Dansk Svømmeunion. Kommentarer til sitet er altid velkomne. Send dine kommentarer til journalister@svoem.dk

 Kommende aktiviteter

EM-junior i Kazan

 

 

Tekst
Tekst


TrygFonden Christiansborg Rundt er åbnet for tilmelding!


22-12-2015 13:03:36:
Af: Laura Rosenkvist Schultz

Den 3. december blev der åbnet for tilmeldingen til næste års TrygFonden Christiansborg Rundt. Så det er nu, man har chancen for at være tidligt ude!


Dansk Svømmeunion meddeler:

 

Selvom vi stadig går mod mørkere tider, kan du godt allerede nu begynde at glæde dig til åbent-vand sæsonen 2016!

Den 3. december kl.12.00 blev der åbnet for tilmeldingerne til TrygFonden Christiansborg Rundt den 27. august 2016, og flere har allerede benyttet sig af muligheden for at tilmelde sig tidligt i år.

 

Gavekort
Synes du, at andre end dig selv skal have glæde af turen rundt i Københavns kanaler, har du mulighed for at give en, du holder af, den perfekte julegave – nemlig et gavekort til TrygFonden Christiansborg Rundt 2016. Gå ind via Dansk Svømmeunions webshop, hvor du køber gavekortet on-line. 

 

Vi arbejder løbende på at give deltagerne en endnu bedre oplevelse af at deltage i eventen, og som et nyt tiltag fra 2016, inddeles resultatlisten i aldersgrupper, hvor der bliver fundet en vinder i hver gruppe og for hvert køn.

Du har også mulighed for at konkurrere i elitegruppen, som er én samlet gruppe for hvert køn. Elitegruppen svømmer i de to sidste heats, og her findes den samlede vinder af TrygFonden Christiansborg Rundt for hvert køn.

For mere information og løbende opdateringer omkring eventen, følg med på copenhagenswim.com, openwater.dk og Facebook sitet TrygFonden Christiansborg Rundt.

 

For yderligere spørgsmål, kontakt da projektleder og kontaktperson for TrygFonden Christiansborg Rundt: Caroline Kleemann Falster, ck@svoem.dk eller på telefon: 44 39 44 80 eller 61 12 81 87.

 

Du kan også smutte ind på youtube.com via dette link, hvor du finder en fin video fra TrygFonden Christiansborg Rundt 2015.

 

Deltagere ved TrygFonden Christiansborg Rundt klar til start! Foto: Jesper Westley.

 

Der er fart på i de københavnske kanaler, når TrygFonden Christiansborg Rundt svømmes! Foto: Jepser Westley.



 

Se de seneste nyheder

20-07-2019 09:40:00

I morgen indledes European Youth Olympic Festival (EYOF) i Baku og her deltager to danske svømmere.

 
19-07-2019 14:15:00

Med Verdensmesterskaberne lige om hjørnet er der gerne stort fokus på verdensrekorder, for hvordan sættes sådan en egentligt? 

 
19-07-2019 09:25:00

Følg med når de danske svømmere kæmper for de røde og hvide farver ved VM i Gwangju den 21. til den 28. juli.

 
15-07-2019 18:00:00

Danmarksmesterskaberne på langbane 2019 bød på flere dage med spændende svømning og tætte opgør i et flot set-up i Helsingør Svømmehal.

 
15-07-2019 11:00:00

De danske juniorsvømmere leverede rigtig gode præstationer ved weekendens Nordiske Mesterskab for junior- og årgangssvømmere i DGI Huset Vejle.