Nyheder
Alt nyt fra svømmeverdenen ...
Aktiviteter
Nationale og internationale stævner og konkurrencer ...
Videoarkiv
Se SvømmeSports videoer her ...
Nyhedsarkiv
Alle SvømmeSports nyheder fremgår her ...
21-05-2020 20:12:00
 
21-05-2020 14:11:13
 
SvømmeSport blev oprettet af Dansk Svømmeunion i 2012. Frem til 2018 har nyhedssitet været drevet af studentermedarbejdere. Dette koncept ophørte imidlertid medio 2018. Herefter er hjemmesiden blevet driftet af Dansk Svømmeunions ansatte. Fokus på SvømmeSport er primært: high performance svømning, åbent vand, high performance udspring og konkurrencelivredning. Emnerne behandles primært på skrift men også via video i den udstrækning, det er muligt. Hjemmesiden skal gerne betragtes på lige fod med øvrige nyhedssites om svømning.
 
SvømmeSport er ikke at forveksle med Dansk Svømmeunions organisations-hjemmeside, som du finder på www.svoem.org 
 
Har ovenstående givet anledning til kommentarer eller spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Dansk Svømmeunions kommunikationsansvarlige, Nora Thomsen, på telefon: 44 39 44 53, e-mail: nt@svoem.dk

 Kommende aktiviteter

29
Maj
2020
29
Maj
2020

Euro Meet

NM kortbane Færøerne 

 

Tekst
Tekst


Medie: Ottesen om finalen: Jeg håber, jeg rammer dagen


07-08-2016 10:00:00:
Af: Laura Rosenkvist Schultz

Hør Jeanette Ottesens reaktion ovenpå semifinalen i 100 butterfly.


Klokken 22:00 lokal tid, 03:00 dansk tid, svømmer Jeanette Ottesen finale i 100 butterfly på Olympic Aquatics Stadium i Rio. Her skal hun forsøge at hente sin første OL-medalje nogensinde. 

 

I et interview med DR Sporten fortæller Ottesen lidt om semifinalen, der ikke gik helt, som hun havde håbet, og om forventningerne til finalen senere.

 

- Jeg er glad for at være i OL-finalen. Det var jo det, jeg gerne ville. 

 

- Jeg er stadig ikke tilfreds med mit løb, og jeg skal steppe op i morgen, hvis der skal ske noget. Jeg skal bare ramme den. Nogle gange har man en god dag, andre gange har man en dårlig dag. Jeg håber, jeg har en god dag i morgen!

 

Hør hele interviewet med Jeanette Ottesen på DRs' hjemmeside




Tags: OL 2016

 

Se de seneste nyheder

26-05-2020 11:17:43

Jon Langberg fortsætter som træner på Dansk Svømmeunion og Team Danmarks Nationale Træningscenter pr. 1. august 2020.

 
25-05-2020 10:29:03

Administrerende direktør i Danmarks Idrætsforbund (DIF) Morten Mølholm ser muligheder for en genåbning af svømning i fase 3.

 
21-05-2020 20:12:00

FINA udskyder VM Kortbane på grund af coronapandemien.

 
21-05-2020 14:11:13

Dansk Svømmeunion glæder sig over Folketingets seneste udmeldinger om yderligere genåbning.

 
20-05-2020 18:14:15

Sportsafdelingen orienterer om den seneste uges udmeldinger.