Nyheder
Alt nyt fra svømmeverdenen ...
Aktiviteter
Nationale og internationale stævner og konkurrencer ...
Videoarkiv
Se SvømmeSports videoer her ...
Nyhedsarkiv
Alle SvømmeSports nyheder fremgår her ...
20-07-2019 09:40:00
 
19-07-2019 14:15:00
 
 

Velkommen til SvømmeSport

SvømmeSport er sat i søen med det formål at kunne tilbyde alle, der interesserer sig for elitesvømning, åbent vand-svømning, eliteudspring og konkurrencelivredning, mulighed for at følge med i de væsentligste nyheder på området – et og samme sted.
 

Hvad synes du om sitet?

SvømmeSports hjemmeside ejes og driftes af Dansk Svømmeunion. Kommentarer til sitet er altid velkomne. Send dine kommentarer til journalister@svoem.dk

 Kommende aktiviteter

EM-junior i Kazan

 

 

Tekst
Tekst


Medie: Ottesen om finalen: Jeg håber, jeg rammer dagen


07-08-2016 10:00:00:
Af: Laura Rosenkvist Schultz

Hør Jeanette Ottesens reaktion ovenpå semifinalen i 100 butterfly.


Klokken 22:00 lokal tid, 03:00 dansk tid, svømmer Jeanette Ottesen finale i 100 butterfly på Olympic Aquatics Stadium i Rio. Her skal hun forsøge at hente sin første OL-medalje nogensinde. 

 

I et interview med DR Sporten fortæller Ottesen lidt om semifinalen, der ikke gik helt, som hun havde håbet, og om forventningerne til finalen senere.

 

- Jeg er glad for at være i OL-finalen. Det var jo det, jeg gerne ville. 

 

- Jeg er stadig ikke tilfreds med mit løb, og jeg skal steppe op i morgen, hvis der skal ske noget. Jeg skal bare ramme den. Nogle gange har man en god dag, andre gange har man en dårlig dag. Jeg håber, jeg har en god dag i morgen!

 

Hør hele interviewet med Jeanette Ottesen på DRs' hjemmeside




Tags: OL 2016

 

Se de seneste nyheder

20-07-2019 09:40:00

I morgen indledes European Youth Olympic Festival (EYOF) i Baku og her deltager to danske svømmere.

 
19-07-2019 14:15:00

Med Verdensmesterskaberne lige om hjørnet er der gerne stort fokus på verdensrekorder, for hvordan sættes sådan en egentligt? 

 
19-07-2019 09:25:00

Følg med når de danske svømmere kæmper for de røde og hvide farver ved VM i Gwangju den 21. til den 28. juli.

 
15-07-2019 18:00:00

Danmarksmesterskaberne på langbane 2019 bød på flere dage med spændende svømning og tætte opgør i et flot set-up i Helsingør Svømmehal.

 
15-07-2019 11:00:00

De danske juniorsvømmere leverede rigtig gode præstationer ved weekendens Nordiske Mesterskab for junior- og årgangssvømmere i DGI Huset Vejle.