Nyheder
Alt nyt fra svømmeverdenen ...
Aktiviteter
Nationale og internationale stævner og konkurrencer ...
Videoarkiv
Se SvømmeSports videoer her ...
Nyhedsarkiv
Alle SvømmeSports nyheder fremgår her ...
21-07-2019 07:40:00
 
20-07-2019 09:40:00
 
19-07-2019 14:15:00
 

Velkommen til SvømmeSport

SvømmeSport er sat i søen med det formål at kunne tilbyde alle, der interesserer sig for elitesvømning, åbent vand-svømning, eliteudspring og konkurrencelivredning, mulighed for at følge med i de væsentligste nyheder på området – et og samme sted.
 

Hvad synes du om sitet?

SvømmeSports hjemmeside ejes og driftes af Dansk Svømmeunion. Kommentarer til sitet er altid velkomne. Send dine kommentarer til journalister@svoem.dk

 Kommende aktiviteter

EM-junior i Kazan

 

 

Tekst
Tekst


Medie: Rikke Møller ignorerer Efimovas deltagelse


07-08-2016 20:55:00:
Af: Laura Rosenkvist Schultz

Rikke Møller Pedersen holder fokus på sin egen præstation fremfor at kommentere på Efimovas deltagelse under OL.


I et interview med DR Sporten fortæller Rikke Møller Pedersen lidt om 100 bryst heatet, hvor hun kvalificerede sig til semifinalen med 6. bedste tid på 1:06.58. Hun glæder sig til at skulle i vandet igen i semifinalen, og hvis alt går helt perfekt, venter der måske også en finaleplads.

 

Derudover udtaler Rikke Møller sig om sin russiske konkurrent Yulia Efimova, der alligevel fik lov til at deltage trods tidligere OL-udelukkelse:

 

- Det har jeg valgt slet ikke at tage mig af. Jeg synes, at vores fokus skal være på dem, der dyrker ærlig sport.

 

Se hele interviewet med Rikke Møller Pedersen via dette link.




Tags: OL 2016

 

Se de seneste nyheder

21-07-2019 07:40:00

Verdensmesterskaberne på langbane er skudt i gang for Danmark med deltagelse af tre individuelle svømmere og en holdkap i det første indledende afsnit.

 
20-07-2019 09:40:00

I morgen indledes European Youth Olympic Festival (EYOF) i Baku og her deltager to danske svømmere.

 
19-07-2019 14:15:00

Med Verdensmesterskaberne lige om hjørnet er der gerne stort fokus på verdensrekorder, for hvordan sættes sådan en egentligt? 

 
19-07-2019 09:25:00

Følg med når de danske svømmere kæmper for de røde og hvide farver ved VM i Gwangju den 21. til den 28. juli.

 
15-07-2019 18:00:00

Danmarksmesterskaberne på langbane 2019 bød på flere dage med spændende svømning og tætte opgør i et flot set-up i Helsingør Svømmehal.