Nyheder
Alt nyt fra svømmeverdenen ...
Aktiviteter
Nationale og internationale stævner og konkurrencer ...
Videoarkiv
Se SvømmeSports videoer her ...
Nyhedsarkiv
Alle SvømmeSports nyheder fremgår her ...
22-02-2019 10:39:58
 
21-02-2019 13:03:17
 
11-02-2019 18:20:00
 

Velkommen til SvømmeSport

SvømmeSport er sat i søen med det formål at kunne tilbyde alle, der interesserer sig for elitesvømning, åbent vand-svømning, eliteudspring og konkurrencelivredning, mulighed for at følge med i de væsentligste nyheder på området – et og samme sted.
 

Hvad synes du om sitet?

SvømmeSports hjemmeside ejes og driftes af Dansk Svømmeunion. Kommentarer til sitet er altid velkomne. Send dine kommentarer til journalister@svoem.dk

 Kommende aktiviteter

23
Februar
2019
Svømning
Fördemaster
Flensborg
1
Marts
2019
Svømning
Kronborg Open 2019
Helsingør Svømmehal
8
Marts
2019
Svømning
Øst Junior/Senior, Langbane
East Kilbride Badet

NM & NM-Junior 

 

Tekst
Tekst


Medie: Tårer og knuste drømme: Rikke Møller Pedersen slemt skuffet efter OL-nedtur


12-08-2016 09:55:00:
Af: Laura Rosenkvist Schultz

I et interview til TV2 fortæller en mere afklaret Rikke Møller Pedersen om oplevelsen ved 200 bryst finalen i nat.


Da Rikke Møller Pedersen (Holbæk Svømmeklub/NTC) havde samlet sig selv efter den skuffende 200 bryst finale, der bød på en 8. plads, kunne hun i et interview til TV2 fortælle om sine oplevelser og tanker omkring finalen, der bestemt ikke gik som håbet.

 

- Jeg står og er skuffet, og jeg havde ønsket mere for mig selv. I forhold til hvad jeg har lagt i det, og hvad jeg selvfølgelig gerne vil, så er jeg da skuffet. 

 

- Men jeg kan mærke, at der er en ro i mig, som er afklaret med, at jeg har lagt det i det, som jeg kunne, og det er også en trøst, at de piger, der tager medaljerne i dag, de kan ikke noget, som jeg ikke kan, og det skulle ikke være min tur i dag.

 

Se hele interviewet på TV2's hjemmeside.




Tags: OL 2016

 

Se de seneste nyheder

22-02-2019 10:39:58

Aalborg Svømmeklub inviterer til Åbent Hus i Svømmeland i Nørresundby. Det sker som led i partnerskabsaftalen med Dansk Svømmeunion, Aalborg Kommune og Elitesport Aalborg.

 
21-02-2019 13:03:17

For tredivte gang afholdes der Sommer Universiade for alle sportsatleter, som er tilmeldt og studerer på universitetet eller er i gang med en anden videregående uddannelse.

 
11-02-2019 18:20:00

Den danske OL-guldvinder Pernille Blume har i begyndelsen af året fået foretaget en vellykket operation for at få lukket et mindre hul ved hjertet.

 
11-02-2019 09:17:00

Martin Bang Christensen har de forgangne to weekender forberedt sig til Grand Prix i Rostock - det resulterede i en flot førsteplads ved tysk tårnmesterskab.

 
05-02-2019 10:01:00

Du kan godt begynde at glæde dig. Der er præcis to måneder til, at de første svømmere hopper i vandet ved Danish Open, som i år har fået helt nyt format.