Nyheder
Alt nyt fra svømmeverdenen ...
Aktiviteter
Nationale og internationale stævner og konkurrencer ...
Videoarkiv
Se SvømmeSports videoer her ...
Nyhedsarkiv
Alle SvømmeSports nyheder fremgår her ...
21-02-2019 13:03:17
 
11-02-2019 18:20:00
 

Velkommen til SvømmeSport

SvømmeSport er sat i søen med det formål at kunne tilbyde alle, der interesserer sig for elitesvømning, åbent vand-svømning, eliteudspring og konkurrencelivredning, mulighed for at følge med i de væsentligste nyheder på området – et og samme sted.
 

Hvad synes du om sitet?

SvømmeSports hjemmeside ejes og driftes af Dansk Svømmeunion. Kommentarer til sitet er altid velkomne. Send dine kommentarer til journalister@svoem.dk

 Kommende aktiviteter

22
Februar
2019
Svømning
SA Grand Prix International Swimming Meet
Stellenbosch, Sydafrika
23
Februar
2019
Svømning
Fördemaster
Flensborg
1
Marts
2019
Svømning
Kronborg Open 2019
Helsingør Svømmehal

NM & NM-Junior 

 

Tekst
Tekst


Logo, billetsalg, hjemmeside, sociale medier – EM 2017 tager form!


15-09-2016 18:00:00:
Af: Anna Birkbak

Læs vores korte status på det næste store mesterskab på dansk grund, EM Kortbane 2017 i Royal Arena, København.


Eventchef for EM 2017, Mads Bang Aaen, kan her midt i september afsløre flere spændende vinkler på de kommende Europamesterskaber, som skal afvikles i København næste år til december.

 

Og det ser ud til, at det hele så småt tager form. Flere ting er på tegnebrættet, blandt andet logo’et, som afsløres om få dage! Derudover har EM fået koblet endnu en medarbejder på, i det Mads Gerner Pedersen, som Mads tidligere har arbejdet sammen med på bl.a. VM i bueskydning og EM volleyball er startet.

 

Følg med herunder, når SvømmeSport stiller 4 skarpe til Mads Bang Aaen:

 

Vi vil alle sammen gerne vide det: Hvornår kan vi købe billetter?
- Vi har fået mange henvendelser på billetterne. Vi havde først regnet med at starte billetsalget her i september, men vi har udskudt det til slut oktober. Det hænger sammen med, at vi vil være helt sikre på, hvordan selve setup´et kommer til at se ud, når vi rykker ind i Royal Arena med to pools og en masse andet udstyr. Alt skal være 100 procent på plads. Desuden arbejder vi i øjeblikket på at finde ud af, hvordan vi lettest for både klubberne og os selv kan hjælpe klubberne med at booke pladser i grupper, så de kan sidde sammen!

 

Hvad skal Mads Gerner hjælpe dig med?
- Indtil 1. februar er Mads Gerner her på deltid, derefter fuldtid. Hans opgaver kommer blandt andet til at består i at servicere klubberne omkring billetsalget og markedsføringen. Han skal også lave en del international markedsføring, så vi får en masse udenlandske tilskuere i Royal Arena – plus en masse andre opgaver.

 

Hvornår får vi logoet at se, og hvad er tankerne bag det?
- Vi er ved at lægge allersidste hånd på logoet, og vi glæder os til at få det ud! Med logoet kan vi begynde at give EM en større identitet. Det er altid svært med logoer – hvad synes folk? Der er jo intet rigtigt eller forket, og jeg synes ikke nødvendigvis det samme som andre mennesker. Derfor håber vi selvfølgelig, at mange vil synes, logoet er flot, og vi håber at alle vil tage godt imod det. Med logoet vil vi blandt andet gerne skabe genkendelighed til, hvor vi skal svømme, og selvfølgelig til Danmark.

 

Hvad har du ellers i pipelinen?
- Vi kører lige nu brainstorm på og ideer til markedsføring på mange forskellige planer. Desuden er vi i fuld gang med Facebook-siden og Instagram. Vi forsøger blandt andet at opbygge en skare af internationale fans på Facebook-siden, så vi især også når ud i Norden. Vi vil gerne have skabt en international svømmestemning til EM. Derudover arbejder vi på at få lagt sidste hånd på hjemmesiden. Her går vi i luften om nogle uger, så det er super spændende!

 

Gode råd og ideer kan som altid sendes til Mads Bang Aaen på mbak@svoem.dk.

 

Læs mere på Facebook-siden for EM, som du hermed også opfordres til at like, hvis du ikke gør det i forvejen!

 

Sign up til EM’s nyhedsbrev her

 

Følg desuden EM 2017 @euroswim2017 på Instagram.




Tags: EMK2017

 

Se de seneste nyheder

21-02-2019 13:03:17

For tredivte gang afholdes der Sommer Universiade for alle sportsatleter, som er tilmeldt og studerer på universitetet eller er i gang med en anden videregående uddannelse.

 
11-02-2019 18:20:00

Den danske OL-guldvinder Pernille Blume har i begyndelsen af året fået foretaget en vellykket operation for at få lukket et mindre hul ved hjertet.

 
11-02-2019 09:17:00

Martin Bang Christensen har de forgangne to weekender forberedt sig til Grand Prix i Rostock - det resulterede i en flot førsteplads ved tysk tårnmesterskab.

 
05-02-2019 10:01:00

Du kan godt begynde at glæde dig. Der er præcis to måneder til, at de første svømmere hopper i vandet ved Danish Open, som i år har fået helt nyt format.

 
01-02-2019 17:04:00

Partnerskabet mellem H2Odense, Odense Kommune og Dansk Svømmeunion skal blandt andet resultere i et styrket strategisk fokus på processen fra talentudvikling til international high performance, udviklingsplaner for konkurrencetrænerne samt bidrag, der skal styrke samspillet mellem træningsmiljøerne på Fyn.