Nyheder
Alt nyt fra svømmeverdenen ...
Aktiviteter
Nationale og internationale stævner og konkurrencer ...
Videoarkiv
Se SvømmeSports videoer her ...
Nyhedsarkiv
Alle SvømmeSports nyheder fremgår her ...
20-07-2019 09:40:00
 
19-07-2019 14:15:00
 
 

Velkommen til SvømmeSport

SvømmeSport er sat i søen med det formål at kunne tilbyde alle, der interesserer sig for elitesvømning, åbent vand-svømning, eliteudspring og konkurrencelivredning, mulighed for at følge med i de væsentligste nyheder på området – et og samme sted.
 

Hvad synes du om sitet?

SvømmeSports hjemmeside ejes og driftes af Dansk Svømmeunion. Kommentarer til sitet er altid velkomne. Send dine kommentarer til journalister@svoem.dk

 Kommende aktiviteter

EM-junior i Kazan

 

 

Tekst
Tekst


EM 2017-hjemmeside er gået i luften


20-10-2016 09:00:00:
Af: Laura Rosenkvist Schultz

Nu har euroswim2017 lanceret deres officielle hjemmeside, hvor du kan finde masser af information om eventet. Find linket her!


Med 419 dage til at det går løs i Royal Arena i København med den 19. udgave af de Europæiske Kortbanemesterskaber, hvor hele 700 svømmere forventes at deltage, er der i den forbindelse nu lanceret en hel ny hjemmeside.

 

På hjemmesiden har du mulighed for at finde nyheder om EM, informationer om billetsalget, nedtælling til eventet og meget mere, så skynd dig forbi og tjek det ud!

 

Find linket til hjemmesiden her.

Du kan også følge Euroswim2017 på Facebook og Instagram.

 

EM 2017 finder sted i Royal Arena i København fra den 13. december til den 17. december 2017.




Tags: EMK2017

 

Se de seneste nyheder

20-07-2019 09:40:00

I morgen indledes European Youth Olympic Festival (EYOF) i Baku og her deltager to danske svømmere.

 
19-07-2019 14:15:00

Med Verdensmesterskaberne lige om hjørnet er der gerne stort fokus på verdensrekorder, for hvordan sættes sådan en egentligt? 

 
19-07-2019 09:25:00

Følg med når de danske svømmere kæmper for de røde og hvide farver ved VM i Gwangju den 21. til den 28. juli.

 
15-07-2019 18:00:00

Danmarksmesterskaberne på langbane 2019 bød på flere dage med spændende svømning og tætte opgør i et flot set-up i Helsingør Svømmehal.

 
15-07-2019 11:00:00

De danske juniorsvømmere leverede rigtig gode præstationer ved weekendens Nordiske Mesterskab for junior- og årgangssvømmere i DGI Huset Vejle.